فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به دانش آموزان ضروریست

ارومیه (پانا)- فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی عنوان کرد انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس و ایثار و مقاومت به دانش آموزان ضروریست.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به دانش آموزان ضروریست

سردار حبیب شهسواری روز سه شنبه در آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: در این مجاهدت ها دانش آموزان حضور گسترده‌ای در جبهه های دفاع مقدس داشتند و قریب به ۳۶هزار شهید دانش آموز گواه این مدعاست.

فرمانده سپاه شهدا بیان کرد: انتقال نسل درحال شکل گرفتن است و دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید خود را به صفات شهدا بیارایند تا چراغ پرفروغ انقلاب همیشه روشن بماند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، سنگرها محفل و کلاس درس ایثار بود گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس، علم و آموزش متوقف نشد باید در تهدید زیستی کنونی نیز آموزش به طرق مختلف تداوم داشته باشد.

سردار شهسواری گفت: اگر اکنون حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، هر خانه باید به یک مدرسه تبدیل شود و وظیفه آموختن، دانستن و حفظ سنگر دریای علم محفوظ بماند.

در این آیین زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدرسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط فرمانده سپاه شهدا و مدیرکل آموزش و پرورش استان نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار