روز جهانی "بدون خودرو "در شهر پرند برگزار می شود

رباط کریم(پانا) - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی "روز جهانی بدون خودرو" در شهرداری شهر پرند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی "بدون خودرو "در شهر پرند برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر پرند با تاکید بر توسعه ورزش های همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی در شهر پرند، گفت: اجرای برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی و مشارکت شهروندان در این برنامه ها، کمک شایانی به پویایی و ایجاد نشاط اجتماعی می کند.
حسین کسمرادی در ادامه افزود: یکی از برنامه های پیش رو که با مشارکت شهرداری، شورای اسلامی، اداره ورزش، پلیس راهور و سایر ادارات در دست اجرا است، برگزاری ویژه برنامه "روز جهانی بدون خودرو" است که در این جلسه مقدمات و برنامه ریزی های لازم در خصوص زمان و مکان آن صورت گرفت.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر پرند فرهنگ سازی در حوزه های مختلف اجتماعی و ورزشی را یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری دانست و گفت: ترویج و بسترسازی مناسب برای اجرای برنامه های ورزشی، نیاز مهم هر شهر توسعه یافته ای به شمار می رود.
در ادامه حمید گراوند، نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، در ادامه این جلسه با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و توجه به توسعه اجتماعی، بیان کرد: تداوم و اجرای منظم برنامه های ورزشی و اجتماعی، موجب نهادینه شدن فرهنگ استفاده از این برنامه ها بین شهروندان می شود.
گراوند بیان کرد: یکی از این برنامه ها که می تواند تاثیر زیادی در نوع و سبک زندگی داشته باشد، استفاده از دوچرخه و کاهش بکارگیری خودرو است.
وی افزود: به همین منظور برنامه ویژه ای برای روز جهانی بدون خودرو تدارک دیده شده است که با مشارکت دستگاه های مختلف اجرا می شود.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی "روز جهانی بدون خودرو" با حضور رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر پرند، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، رئیس دفتر ورزش و جوانان پرند، رئیس پلیس راهور و معاونین شهردار پرند در سالن شهید احمدی روشن شهرداری پرند برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار