رشد 8 برابری تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان زنجان

زنجان (پانا) - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان زنجان از رشد 8 برابری برخوردار بوده است.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد 8 برابری تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان مهندس ناصر فغفوری یادآور شد: در 2 سال گذشته تنها یک واحد شوینده در استان با ظرفیت 150 هزار تن فعالیت می کرد که با ورود واحدهای بزرگ تولیدی به استان این میزان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی افزود: هم اکنون علاوه بر تولید شرکت ساینا ، با فعالیت شرکت های پاک حیات و گلرنگ در استان ، حجم تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان به یک میلیون و 100 هزار تن سالانه افزایش یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه با افزایش تولیدات استان توانستیم در حوزه مواد شوینده از استان قزوین که در این زمینه سرآمد بود پیشی بگیریم

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت اظهار داشت: در حال حاضر استان زنجان جزء 5 استان نخست کشور در تولید مواد شوینده و بهداشتی با کیفیت عالی به شمار می رود.

وی در ادامه حضور مجموعه صنعتی گلرنگ را در استان زمینه ساز تحولی در این بخش در استان دانست و عنوان کرد: کلنگ زنی این مجموعه در بهمن ماه سال 95 در استان صورت گرفت که هم اکنون 3 واحد صنعتی در استان در حال فعالیت بوده و 4 پروژه نیز در دست اجرا می باشد.

فغفوری در پایان اظهار امیدواری کرد با راه اندازی واحد تولید پودر شوینده گلرنگ تا پایان سال جاری ، ظرفیت تولید مواد شوینده استان 300 هزار تن افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار