هواشناسی سیستان و بلوچستان 20 کارشناس پیمانی استخدام می کند

زاهدان (پانا) - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرد اداره کل هواشناسی استان برای تکمیل کادر اداری و تخصصی خود در شهرستان های زاهدان، زابل، زهک، مهرستان، سراوان، خاش، دلگان و نیکشهر 20 کارشناس پیمانی استخدام می کند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هواشناسی سیستان و بلوچستان 20 کارشناس پیمانی استخدام می کند

محسن حیدری در گفت وگو با پانا اظهار کرد: این 20 نفر برای 7 پست سازمانی در ادارات هواشناسی شهرهای زاهدان، زابل، زهک، خاش، سراوان، مهرستان و دلگان از طریق برگزاری آزمون استخدامی که جزئیات شرایط آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده، انتخاب می شوند .

وی افزود: پست های سازمانی مورد نیاز شامل کارشناس هواشناسی همدیدی در شهرهای زابل، مهرستان، نیکشهر، زهک، سراوان، خاش و دلگان با 13 نفر ظرفیت، کارشناس راهبردی و نظارت شبکه ایستگاه های هواشناسی در زهک 2 نفر، پیش بینی هواشناسی در زاهدان یک نفر، کارشناس تجهیزات هواشناسی در زاهدان یک نفر، کارشناس زیرساخت های ارتباطی در زاهدان یک نفر، کارشناس امور اداری در زاهدان یک نفر و مسئول خدمات مالی در زاهدان یک نفر تعیین شده است .

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این استخدام 12 سهمیه از سوی استانداری و 7 سهمیه به صورت متمرکز از طریق سازمان هواشناسی کشور به استان اختصاص داده شده که در دفترچه آزمون به صورت مجزا از یکدیگر قید شده است .

حیدری ادامه داد: شرایط احراز تحصیلی برای پست های هفت گانه مورد نیاز هواشناسی در صفحات 49، 413، 414، 415، 416، 417، 418 و 419 دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور درج شده است .

وی افزود: برای نمونه شرایط احراز تحصیلی برای پست کارشناس هواشناسی همدیدی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های زراعت گرایش اصلاح نباتات و زراعت، شیمی کاربردی، مهندسی الکترونیک، مهندسی کشاورزی گرایش اصلاح نباتات و زراعت، هواشناسی، فیزیک، ریاضی کاربردی، مهندسی مکانیک بدون گرایش، فیزیک گرایش حالت جامد، فیزیک گرایش اتمسفر، شیمی گرایش شیمی کاربردی، فیزیک گرایش های «اپتیک و لیزر» و «نجوم و اخترشناسی»، ریاضی کاربردی گرایشهای «آنالیز عددی» و « معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی»، مهندسی هواشناسی، مهندسی فناوری هواشناسی، فیزیک کاربردی گرایش هواشناسی، علوم مهندسی آب گرایش هواشناسی کشاورزی، آب و هواشناسی(اقلیم شناسی)، اگرواکولوژی بدون گرایش، مهندسی کشاورزی گرایش کشاورزی اکولوژیک، اگرو تکنولوژی گرایش اکولوژی گیاهان زراعی، مهندسی عمرانی بدون گرایش و مهندسی عمران گرایش «سنجش از دور» و «سیستم های اطلاعات جغرافیایی» است .

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاقه مندان به استخدام در اداره کل هواشناسی استان تا ساعت 24:00 روز شنبه مورخ 29 شهریور سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار