رئیسی: امروز دشمن با جنگ اقتصادی، به دنبال اختلال در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی است

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت همکاری قوا و استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور گفت امروز دشمن با جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای به دنبال مایوس کردن مردم و اختلال در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی است.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: امروز دشمن با جنگ اقتصادی، به دنبال اختلال در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی است

به گزارش قوه قضاییه، آیت الله رییسی در حاشیه نشست سران قوا با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای به دنبال مایوس کردن مردم و اخلال در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی است، همکاری قوا و به خط شدن همه ظرفیت کشور را به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر در مواجهه با این موضوع مورد توجه قرار داد.

وی افزود: اگر موفقیتی در برخورد با ویروس کرونا داشتیم به دلیل به خط شدن همه ظرفیت کشور و حضور و مشارکت نقش آفرین مردم بوده است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن ایجاد یاس را در بین مردم دنبال می‌کند، گفت: باید در اقداماتمان در حوزه‌های اجرایی، تقنینی، قضایی، نظارتی و پیگیری‌ها ایجاد امید را در مردم دنبال کنیم.

آیت الله رییسی بیان داشت: بحث‌های مطرح شده در جلسه امروز، دغدغه‌هایی است که در بین مردم وجود دارد و باید دغدغه همه ما باشد و به دنبال حل آن با درنظر گرفتن مسئولیت‌های حوزه‌های خود باشیم.

رییس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد موضوعات مطرح شده در این جلسات در جهت رفع مشکلات و گره گشایی در زندگی مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار