صیدلو: ما باید در مدارس شور و نشاط را برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم

شهرری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه کاروان مهر بانشاط بیان کرد این کاروان برای چهارمین سال است که برگزار می شود که امسال با توجه به ویروس کرونا علاوه بر تجهیزات ورزشی، لوازم بهداشتی هم به آن اضافه شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۲۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: ما باید در مدارس  شور و نشاط را برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم

محمد صیدلو در گفت و گو با پانا در ادامه گفت: در سال‌های گذشته این کاروان بیشتر شامل اقلام و وسایل ورزشی بوده است که ما معتقدیم مدارسی که در آن نشاط وجود نداشته باشد و متولیان تعلیم و تربیت نتوانند شرایط مدرسه را برای حضور لذت‌بخش دانش‌آموزان فراهم کنند مابقی ماموریت آموزش و پرورش را هم نمی توانند انجام دهند.

او با اشاره به هدف اصلی ایجاد کاروان مهر با نشاط افزود: برای اینکه بخشی از نیازهای مدرسه با این اقلام ورزشی تامین شود چنیین کاروانی راه‌اندازی می شود اما هدف اصلی، انتقال این پیام است که باید به فکر نشاط مدرسه باشیم.

او عنوان کرد: تمام وسایل ورزشی که در مدرسه قابل استفاده است از قبیل فوتبال‌دستی، میز تنیس روی میز و تیرهای دروازه‌ای که می شود برای فوتسال استفاده کرد و هر چیز که برای با نشاط کردن مدرسه مورد نیاز است باید فراهم شود. ضمن این که ما امسال با شرایط خاصی مواجه هستیم و نگرانی‌هایی برای والدین محترم وجود دارد و همچنین برای ما نیز سلامت دانش‌آموزان برایمان در الویت است. به همین جهت تقریبا نصف آنچه که کاروان امسال را تشکیل داده، اقلام بهداشتی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا سلامت دانش‌آموزان برای ما از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار