طرح نظارت سلامت یاران مهر (نسیم) کلید خورد؛

تداوم نظارت بر مدارس غیردولتی و هیات امنایی تا مهرماه

تهران (پانا) - طرح نظارت سلامت یاران مهر (نسیم) ویژه ی مدارس غیردولتی و هیات امنایی از روز دوشنبه 17 شهریورماه آغاز شد و تا مهر ماه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تداوم نظارت بر مدارس غیردولتی و هیات امنایی تا مهرماه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، طرح نظارت سلامت یاران مهر از سوی ناظران سازمان مدارس و مراکز غیردولتی برای رصد و ارزیابی امر بازگشایی مدارس، نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور دانش‌آموزان و فرآیند آموزش در مدارس غیردولتی و هیات امنایی آغاز شد.

در این طرح بر اساس شاخص‌های تعیین شده، نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نوع حضور دانش‌آموزان در مدرسه، شیوه آموزش و نحوه ارتباط با اولیای دانش‌آموزان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

در خصوص نوع حضور دانش‌آموزان در مدرسه از موارد مورد تاکید توجه ناظران به فضای فیزیکی کلاس‌ها و رعایت تراکم دانش‌آموزی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی در برنامه ریزی مدارس و روش‌های گروه بندی دانش‌‌آموزان برای حضور در مدرسه و ورود و خروج از کلاس‌ها است.

همچنین روش‌های آموزش در ایام کرونا در مدارس (حضوری، غیرحضوری، ترکیبی) و اطلاعات مربوط به نرم افزارهایی که در خدمات افزوده استفاده می‌شود نیز از موضوعاتی است که در این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار