مریم نشیبا «جوکر» را روایت می کند

تهران (پانا) - روز شنبه ، بیست و دوم شهریور ماه ، برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش ، موسیقی فیلم «جوکر» ساخته تاد فیلیپس را با اجرای مریم نشیبا پخش می کند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مریم نشیبا «جوکر» را روایت می کند

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،«جوکر»، یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی تاد فلیپس است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده‌است. داستان فیلم در سال ۱۹۸۱ و شهر گاتهام سیتی رخ می‌دهد و زندگی کمدین شکست‌خورده‌ای به نام آرتور فلک را دنبال می‌کند که بعد از تجربه‌های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی‌گردد.

بر اساس این خبر، برنامه «جعبه موسیقی » رادیو نمایش به موسیقی فیلم ها و سریال ها می پردازد و در حالی که داستان فیلم را در آن می شنوید با تحلیل و بررسی موسیقی نیز همراه هستید.

«جعبه موسیقی» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان ، شنبه تا چهارشنبه ساعت 1:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 13:30 دقیقه از این شبکه رادیویی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار