همزمان با سراسر استان

زنگ آغاز سال تحصیلی درشهرستان خواف به صدا درآمد

خواف(پانا)- با حضور مسئولین شهرستان، زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین در دبیرستان طالقانی به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی درشهرستان خواف به صدا درآمد

در این مراسم نمادین که در مدرسه آیت الله طالقانی شهر خواف برگزار شد، حسین سنجرانی فرماندار خواف ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش بیان داشت: سعی و تلاش همه باید این باشد که شرایط آموزشی برای همه فراهم شود و همه ما مکلف به برطرف کردن تنگناها و مشکلات حوزه آموزش و پرورش هستیم.

فرماندار خواف با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش کشور در خصوص تنظیم سند تحول آموزش و پرورش تاکید کرد: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کلان برای آینده کشور است و همه باید به آموزش و پرورش کمک و توجه کنند و در راستای تقویت سیستم آموزش و پرورش کشور گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: نقش آموزش و پرورش در جامعه نقشی پررنگ است و همکاران آموزش و پرورش در نزد مردم جایگاه ویژه ای دارد و امیدواریم با تلاش همه معلمین دلسوز، شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان با توجه به اینکه شرایط خیلی خوبی از سوی خانواده ها و سیستم آموزش و پرورش مهیا شده است باشیم.

سنجرانی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی شهرستان خواف که جایگاه ویژه ای در دانش و علم در دوران گذشته داشته است امیدواریم که شما دانش آموزان عزیز با تلاش و همت بتوانید این جایگاه را ارتقاء دهید.

فرماندار شهرستان خواف در پایان با توجه به شیوع کرونا و بازگشایی مدارس تاکید کرد که همه باید در مدیریت بهتر این شرایط خلاق وکمک کننده باشند و تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی راجهت کنترل شیوع ویرورس کرونا رعایت کنند.

در ادامه این برنامه احمد قادری مدیر آموزش و پرورش خواف ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی ، متن پیام وزیر آموزش و پرورش را قرائت و زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس شهرستان خواف همزمان با مدارس سراسر کشور در دبیرستان دخترانه طالقانی نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار