فرماندا ر لامرد: آغاز سال تحصیلی جدید در لامرد به صورت غیرحضوری است

لامرد (پانا) - حسین شبانی نژاد در نشست شورای آموزش و پرورش لامرد گفت: امسال باتوجه به وضعیت شیوع کرونا و آغاز سال تحصیلی جدید در لامرد و بازگشایی کلاس‌های درس از پانزدهم شهریور به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۲۰۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندا ر لامرد: آغاز سال تحصیلی جدید در لامرد به صورت غیرحضوری است

وی افزود: همزمان با گسترش کرونا علاوه بر تغییر سبک زندگی نیز سبک آموزش غیرحضوری در ایران فراگیر شده و آموزش از مسیر شبکه آموزشی شاد شبکه های تلویزیون و بسته های آموزشی پیش‌بینی شده است و دولت نیز متعهد شده که اینترنت رایگان و بستر را برای این امر فراهم کند.

فرماندار لامرد بیان کرد: تمامی مسئولان دستگاه اجرایی شهرستان موظفند بخش عمده وقت خود را صرف آموزش و پرورش و مدارس کنند و برای کنترل و پیشگیری کرونا مدارس باید در اولویت باشند .

وی باتوجه به لزوم حضور دانش آموزان پایه اول در مدارس اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان طوری مدیریت کند که این حضور مطابق دستورالعمل های اعلام شده به صورت زمانبندی شده در فواصل زمانی مختلف و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود تا دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی با آموزگاران خود آشنا شوند. همچنین برگزاری کارگاه‌های فنی حرفه ای و هنرستان نیز با هماهنگی ستاد کرونا مدیریت شود.

خبرنگار/فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار