جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهرستانهای تهران در بهارستان یک

بهارستان یک (پانا)-جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در شرایط ویروس کرونا با حضورمعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، رئیس اداره تربیت بدنی و اعضای ستاد پروژه مهر ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهرستانهای تهران در بهارستان یک

در این بازدید که نمایندگان اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند، فعالیتها و مستندات اداره ناحیه یک بهارستان در رابطه با پروژه مهر1399 مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ابتدا حسن‌پور معاون ترییت بدنی و سلامت اداره کل ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، توضیحاتی را در باب خدمات و فعالیت‌های برنامه‌ریزی آموزشی در فضای مجازی و ثبت نام و ساماندهی و در زمینه بازگشایی مدارس ارائه کرد و از زحمات همکاران در این ایام علی الخصوص به جهت ثبت نام و نظارت بر ثبت‌نام در سامانه کتاب تشکر کرد.

در ادامه درجلسه بازدید از پروژه مهر ناحیه یک بهارستان که درسالن اجتماعات شهید درهم پور برگزارگردید، گزارش اقدامات انجام شده پروژه مهر 99 ناحیه یک بهارستان توسط اعضای کارگروه پروژه مهر صورت گرفت.

همچنین در این جلسه از لوگوی پروژه مهر ناحیه یک بهارستان، با شعار (مهر ماندگار با جهش تولید و آمورش مجازی پایدار) رونمایی شد.

در پایان این جلسه مسئولین کارگروه های مختلف به بیان مشکلات و نقطه‌نظرات خود پرداختند و از اعضای ستاد پروژه مهر ناحیه یک بهارستان توسط معاون تربیت بدنی و سلامت تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار