چرا گل محمدی تمام پست‌های اینستاگرامش را پاک کرد

تهران (پانا) - یحیی گل‌محمدی در اقدامی عجیب‌، تمام عکس‌هایش را در اینستاگرام پاک کرده و حتی تصویر پروفایل خود را هم تغییر داده تا شایعه رفتنش از پرسپولیس بیش از گذشته تقویت شود. اما دلیل اصلی این اتفاق چه بود؟

کد مطلب: ۱۱۱۹۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
چرا گل محمدی تمام پست‌های اینستاگرامش را پاک کرد

به گزارش خبرورزشی، بلافاصله پس از باخت پرسپولیس به استقلال در جام‌حذفی و کنار رفتن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برخی هواداران احساسی قرمز دست به کار شدند. این عده از طرفداران پرسپولیسی که به شدت از عملکرد تیم خود در دیدار حیاتی برابر استقلال شاکی و عصبانی بودند به صفحه شخصی گل‌محمدی در اینستاگرام حمله کرده و از این مربی بابت ترکیب اولیه، انتخاب پنالتی‌زنان و تعویض‌هایی که انجام داد به شدت انتقاد کردند.

هواداران اغلب کم سن و سال و احساسی پرسپولیس در حالی با بدترین الفاظ گل‌محمدی را در صفحه رسمی‌اش هدف قرار دادند که پس از قهرمانی زودهنگام این تیم او را امپراتور و بهترین مربی ایران خوانده بودند اما...

مغلوب شدن در ضربات پنالتی و حذف از جام‌حذفی ورق را برگرداند تا سرمربی تیم قهرمان ناگهان آماج حملات مجازی قرار بگیرد. بر همین اساس گل‌محمدی تصمیم گرفت تمام پُست‌های خود در اینستاگرام را پاک کند تا کسی نتواند زیر آن کامنت بگذارد یا توهین کند! این اقدام یحیی شایعاتی از جمله رفتن به اصفهان و سپاهان را نیز به دنبال داشت که از اصل و اساس کذب است. سرمربی پرسپولیس نه مذاکره‌ای با سپاهانی‌ها داشته و نه تمایلی دارد در این فضا به اصفهان برود. او دوست دارد بماند و جبران مافات کند به شرط آنکه باشگاه بتواند نفرات مورد نظرش را حفظ و خرید‌های جدیدی انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار