قول نماینده مجلس از پیگیری بیمه هنرمندان سنتی و صنایع دستی در مجلس

تهران (پانا) - علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسامی و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه آثار سوزن‌دوزی معاصر ایران با عنوان نخ و نگاره بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
قول نماینده مجلس از پیگیری بیمه هنرمندان سنتی و صنایع دستی در مجلس

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در پایان این بازدید که با مشایعت عباد رضا اسلامی کولایی رییس فرهنگسرای نیاوران همراه بود علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در صحبت هایی با سپاس از فرهنگسرای نیاوران در برگزاری چنین نمایشگاهی اظهار داشت : بسیار خوشحالم که آثارهنرمندانی از سراسر ایران در این فرهنگسرا در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کریمی خاطر نشان کرد :برگزاری این نمایشگاه ها می تواند در چرخش چرخه اقتصادی هنرمندان تاثیرات مثبتی به همراه داشته باشد . تولیدات فرهنگی که از نسل های گذشته به ما رسیده در کنار انتقال فرهنگی می تواند تلنگری برای انسان امروزی باشد که از مفاهیم انسانی و طبیعت دوستی فاصله گرفته است.
نماینده مردم بابل در مجلس با ذکر این مطلب که باید در کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس حلقه وصلی میان مراکزعلمی تحقیقاتی و دانشگاه های فنی و حرفه ای با هنر مندان این حوزه باشیم تا این هنر ها به دست فراموشی سپرده نشوند ابراز داشت : مشکلات صنفی و بیمه هنرمندان صنایع دستی و سنتی از مسائلی است که باید در مجلس پیگیری کنیم تا هنرمندان صنایع دستی به کارشان دلگرم تر شوند و چراغ چنین هنر هایی تا سال های سال روشن بماند.
گفتنی است نمایشگاه آثار سوزن‌دوزی معاصر ایران با عنوان " نخ و نگاره" از بیست ام تا سی یکم ام مرداد ماه توسط پژوهشکده هنر های سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شرکت آرمان رخش غزل (هیما) و فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار