استاندار البرز خبر داد:

شهرک های صنعتی اشتهارد به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شدند

کرج (پانا)- شهبازی استاندارالبرز عنوان کرد طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی و صنعتی دراستان به دلیل بدهی و موانع تولید، به تملک بانک ها در نیامده است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرک های صنعتی اشتهارد به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شدند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در حاشیه بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی که در اشتهارد حضور یافت، افزود: اشتهارد طبق مصوبه دولت در زمره شهرستان های کمتر برخوردار کشور قرار گرفت.
وی ادامه داد: رفع ممنوعیت شعاع 120 کیلومتری برای شهرک های صنعتی اشتهارد که از سوی دولت تدبیر و امید به عنوان هدیه ای بزرگ از سوی دولت به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این استان محسوب می شود، که سبب معافیت های مالیاتی و امتیازات ویژه ای شد.
شهبازی گفت: همچنین این شهرستان پایلوت راه اندازی پنل های خورشیدی برای تامین برق در کشور شد و جاده چرمشهر-آبیک نیز به زودی برای تسهیل در تردد خودروها زیر بار ترافیک می رود.
وی عنوان کرد: شهرک های صنعتی اشتهارد تا پایان سال به شبکه گاز سراسری رینگ می شوند و طبق وعده ای که به صنعتگران واحدهای تولیدی داده شد، عملیات اجرایی اولین پست برق 400 کیلوولت استان آغاز شده و پست بعدی نیز در زکی آباد در دستور برنامه قرار دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگی در اشتهارد فعال هستند و برخلاف گذشته ای نه چندان دور، شاهد تقاضای نیروی کار از سوی این واحدها هستیم.
وی خاطر نشان کرد: در این شهرستان که مردم درصدد مهاجرت بودند، اکنون زندگی و شغل جریان دارد و سرمایه گذاری و تولید رونق گرفته است.
شهبازی افزود: امید است در جلسه ای که امروز با حضور صنعتگران و تولیدکنندگان و معاون وزیر کشور برگزار می شود، بارقه ای از امید برای فعالان اقتصادی استان همراه داشته باشد.
وی ادامه داد : طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی و صنعتی در البرز به دلیل بدهی و موانع تولید، به تملک بانک ها در نیامده است.
استاندار البرز اظهار کرد: در این مدت با تدابیری که اتخاذ شد و پیگیری های جدی، بیش از 80 واحد تولیدی و صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند.
وی در پایان افزود: البرز با 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی و استقرار برندهای ملی، هیچ واحد بحران آفرینی نداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار