طی لوح و پیامی از سوی وزارت آموزش و پرورش و خطاب به استاندار زنجان؛

از اداره کل آموزش و پرورش استان در پی عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر حوزه سوادآموزی تقدیر شد

زنجان (پانا) - وزارت آموزش و پرورش از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پی عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر حوزه سوادآموزی، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
از اداره کل آموزش و پرورش استان در پی عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر حوزه سوادآموزی تقدیر شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پی عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر حوزه سوادآموزی استان در ارزیابی وزارتی، شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با صدور پیامی خطاب به فتح الله حقیقی استاندار زنجان و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی زنجان، از اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاران در معاونت سوادآموزی تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بهبود مستمر عملکرد و تعالی هر سازمان در گرو نظام جامع ارزیابی با هدف افزایش کارایی و اثربخشی، تقویت سیستم بازخورد و ارتقاء میزان پاسخگویی به مردم است. این سازمان هر ساله اقدام به احصا شاخص های تاثیر گذار در توسعه کمی و کیفی فعالیت ها و ارزیابی عملکرد سواد آموزی استان ها نموده و انعکاس بازخورد آن به مسئولین ملی و استانی را به عنوان یک فعالیتی اثربخش برای حساس سازی برنامه‌ریزی برای توسعه کمی و کیفی شاخص ها در سیاست های اولویت دار خود لحاظ کرده است.

بررسی و ارزیابی به عمل آمده نشان می دهد عملکرد آن استان در سال ۱۳۹۸ حائز کسب رتبه بسیار خوب و قابل تقدیر شده است آنچه مسلم است دستیابی استان به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه عزمی راسخ و تلاش صادقانه هدایت و راهبری هوشمندانه جنابعالی و دیگر اعضای محترم شورای پشتیبانی سواد آموزی به منظور بهره گیری هرچه بیشتر و مطلوب تر از ظرفیت ها و توانمندی بومی، منطقه‌ای و نیز همت والا و بی بدیل همکاران مجموعه آموزش و پرورش زنجان انجام گرفته است.

ضمن تبریک این موفقیت، سربلندی جنابعالی و همه تلاشگران عرصه سوادآموزی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار