برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر با حضور معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری ، بخشداران و مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر

در این جلسه ،علیرضا جعفری ،معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت سالروز ورود آزادگان سر افراز و تبریک به جامعه ایثارگری به میهن اسلامی اظهار کرد :با توجه به اینکه در آستانه ورود به ماه محرم قرار داریم و در شرایط شیوع ویروس کرونا هم هستیم ،امسال می بایست با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی و هماهنگی هیئات مذهبی و مساجد شور حسینی را همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم.

وی در ادامه به مواردی از جمله برگزاری مراسمات ماه محرم شهرستان در فضای باز ،رعایت فاصله گذاری اجتماعی ،استفاده از ماسک ، عدم برپایی ایستگاه های صلواتی و دادن نذورات در قالب کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: در زمینه نذورات اگر ضرورت دارد ، باید طبخ و تهیه آن در دو آشپزخانه بزرگ شهرستان و با نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر اجرا گردد.

در این جلسه مسئولان حاضر ،ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر به بیان مواردی از جمله ،دستور العمل برگزاری عزاداری های ماه محرم،مدیر آموزش و پرورش در جهت استفاده از فضای حیاط مدارس جهت حضور هیئات مذهبی و رئیس شبکه بهداشت شهرستان نیز در زمینه توصیه های بهداشتی پرداختند.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار