تکمیل گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری پارس آباد با جدیت پیگیری می شود

اردبیل (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت تکمیل گلخانه هزار و ۶۰۰ هکتاری در پارس آباد با جدیت پیگیری می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری پارس آباد با جدیت پیگیری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی در جریان بازدید از گلخانه و شهرک صنعتی پارس آباد افزود: استقبال و میزبانی از سرمایه گذاران بزرگ کشور در توسعه و تکمیل این پروژه ضروری است.

او بیان کرد: سرمایه گذاری بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومانی، تولید سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن محصولات گلخانه ای و اشتغالزایی بیش از ۱۴ هزار نفری از جمله نتایج تکمیل این گلخانه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه باید زیرساختهای لازم را برای تکمیل این طرح در استان فراهم کنیم، افزود : اجرای زیرساختهای برق در دو بخش ایجاد پست ۶۳ کیلو واتی و اجرای خطوط انتقال برق به طول ۱۵ کیلومتر ، گاز رسانی ، تامین آب شرب و پایانه لجستیکی ریلی و شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان از جمله اقدامات زیرساختی در راستای تکمیل این گلخانه در حال انجام است.

عزیزی در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد نیز رفع موانع سرمایه گذاری را از جمله مهم ترین اقدامات در راستای توسعه صنعتی دانست.

او از تلاش برای رفع مشکلات شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و افزود: حل مشکلات آب ناحیه صنعتی و روشنایی معابر و آنتن دهی موبایل در اولویت برنامه ریزی ها قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه هر کدام از مشکلات زیرساختی این شهرک با حضور مدیران کل و نمایندگان ادارات آنها در شهرستان مورد بررسی واقع شده است، خواستار گره گشایی از مسائل برای سرعت بخشی به سرمایه گذاری ها شد.

عزیزی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه مربوطه، تا هفته آتی مشکل آب و روشنایی معابر این ناحیه حل می شود.

بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در خصوص تسهیلات بانکی و مشکل وثیقه بانکی از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید در جهت حل آنها اقدام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار