شهردار شهرستان شیروان:

خبرنگاران با انعکاس خبرهای خوب، باعث افزایش روحیه امید و نشاط در مردم شوند

شیروان(پانا)- شاهرخ شاهرخی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه شیروان در محل دفتر شهرداری این شهر گفت: با اطلاع رسانی دقیق توسط خبرنگاران عزیز، موجب می شود که مردم، از همه خبرهای عمرانی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان در جریان قرار بگیرند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران با انعکاس خبرهای خوب، باعث افزایش روحیه امید و نشاط در مردم شوند

به گزارش پانا ،وی با بیان تشکر و سپاس از زحمات همه خبرنگاران شهرستان افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های خوب، بتوانیم اطلاع رسانی های خوبی را هم در بخش های عمرانی و ... به مردم داشته باشیم.

شهردار شیروان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با کمبود اتوبوس های درون شهری گفت: با توجه به بالا رفتن قیمت خرید اتوبوس های جدید برای حمل و نقل درون شهری، سعی شده از مینی بوس و اتوبوس های بخش خصوصی جهت رفع این مشکل استفاده شود.

مرتضی رضوانی معاون خدمات شهری شهرداری شیروان در رابطه با حصارکشی پارک 4 هکتاری و چندمنظوره شهید صیاد شیرازی گفت: این پارک با توجه به اینکه حدود چهل سال بدون استفاده باقی مانده بود با برنامه ریزی هایی که انجام پذیرفت جهت جلوگیری از تخریب فضای سبز و امکانات موجود و کاهش آسیب های اجتماعی، زیبا سازی و با کف سازی مناسب، راه اندازی خط ویژه دوچرخه سواری، نصب آلاچیق، لوازم بازی و ورزشی و روشنایی و... تجهیز گردید و فضایی برای آرامش و آسایش شهروندان به ویژه بانوان محترم و ناتوانان جسمی ایجاد گردید که ان شاء الله با برطرف شدن بیماری کرونا شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیروان نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمدرضا امانی گفت: وقتی نام خبرنگار به میان می آید بحث اندیشه و قلم مطرح می شود.

حسن اسکندریان افزود:اگر تفکری همراه با عشق و وحدت و پیوند و دوستی باشد می تواند این تفکر کارآمد و مفید بوده و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

نجفعلی روشن یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر شیروان نیز در رابطه با جایگاه خبرنگاری گفت: شما خبرنگاران مظهر تأثیرگذاری در جامعه هستید و دغدغه های شما ستودنی است چرا که رضایت مردم را در پی دارد.

محمد جانعلی زاده از خبرنگاران پیشکسوت نیز گفت: آرزو می کنیم که در هر مقام و منصب و جایگاهی که هستیم فرزندان خوبی برای این آب و خاک باشیم و با کسب رضایت مردم، رضایت خداوند را به دست آوریم.

محمد مهرابی رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری و نایب رئیس هیئت ورزش های بومی و محلی شهرستان شیروان با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های خبرنگاران گفت: خبرنگاران عزیز همانند بازوان اجرایی ما در شهرداری هستند.

در پایان جمعی از اصحاب فعال و پیشکسوت رسانه شهرستان شیروان توسط شهرداری و شورای اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار