معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران:

امسال روند جدیدی از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را شاهد بودیم

شهرری(پانا)- معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: امسال تجربه جدیدی از روند برگزاری مسابقات را شاهد بودیم که در بستر فضای مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امسال روند جدیدی از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را شاهد بودیم

یوسف بهارلو در حاشیه سی و هشتمین دوره‌ی مسابقات فرهنگی هنری فردا اظهار کرد: برای اولین بار بود که مسابقات در این شرایط برگزار می‌شد پس زیر ساخت‌های خاص و پشتیبانی‌های متفاوتی نیاز داشتیم و ما تلاش کردیم که با تمام توان به نحوه احسن برگزار شود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ادامه افزود: با توجه به شرایط تلاش کردیم در امور فضای فیزیکی که مکان استقرار داوران، مجریان و پشتیبان‌ها بود مسائل بهداشتی و فاصله‌گزاری اجتماعی کامل رعایت شود.

او با اشاره به سطح برگزاری مسابقات بیان کرد: کیفیت و کمیت آثار بسیار خوب بود و بعد از مدت‌ها شور و حال بسیار خوبی را در دانش‌آموزان پس از دوران‌ کرونا ایجاد کرد.

بهارلو در تشریح فضای متفاوت مسابقات تاکید کرد: ما در این دوره از مسابقات به بستر و فضای مجازی نیاز داشتیم در نتیجه نیازمند زیر ساخت‌هایی چون دسترسی به فناوری و امکانات و تجهیزات بود تلاش کردیم که مسابقات بدون کم و کاست اجرا شود.

هشتمین دوره‌ی مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و شورای معاونین ادراه کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مدرسه شهید غیوری شهرری برگزار شد.

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار