خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند، نگران تامین لوازم التحریر فرزندان خود نباشند

کلات(پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات از تهیه و آماده سازی پک های لوازم التحریر برای دانش‌آموزان محترم نیازمند و مناطق عشایری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند، نگران تامین لوازم التحریر فرزندان خود نباشند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات، رمضان پروانه در این خصوص اظهار کرد برای برقراری عدالت آموزشی_اجتماعی بایستی به خانواده هایی که قادر به تامین نیازهای آموزشی فرزندان خود از قبیل لوازم التحریر، کیف و کفش و ... نیستند، باید این امکانات حمایتی فراهم شود و این مهم با همت و همکاری خیرین گرامی میسر شده است.

وی افزود با توجه به بحران کرونا و تعطیلی زودهنگام مدارس در سال تحصیلی گذشته، آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از پانزدهم شهریور خواهد بود، به همین دلیل فرایند تهیه و بسته بندی لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند شروع و روند توزیع آغاز شده و تا قبل از بازگشایی مدارس در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن تاکید بر اینکه خانواده های دانش آموزان نیازمند، نگران تامین لوازم التحریر فرزندان خود نباشند بیان کرد تمامی مدارس شهرستان در روزهای قبل از بازگشایی، ضد عفونی و گند زدایی می شوند و امکانات لازم در اختیار مدارس قرار می گیرد تا معلمان جهادگرمان به همراه دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار