رضایی: خبرنگاری نقش بسزایی در جریان سازی پدیده های اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد

تهران (پانا) - انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 18 گفت ارزش اطلاعات در دنیای امروز برجستگی نقش خبرنگار را روشن می کند و آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی و اجتماعی از مدت ها قبل به نقش خبرنگار صحه گذاشته است که تبلور این موضوع تاسیس خبرگزاری پانا بوده است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رضایی: خبرنگاری نقش بسزایی در جریان سازی پدیده های اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد

انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 18، ضمن تشکر و قدردانی از رابطین خبرگزاری پانا منطقه، روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید رسانه، شهید محمود صارمی را در 17مرداد سال 1377در مزار شریف افغانستان گرامی داشت.

رضایی، نقش و اهمیت شغل خبرنگاری را تنها محدود به سخت بودن شرایط کار خبرنگار در شرایط بحرانی مثل جنگ، حوادث طبیعی مثل بحران کرونا و بحران های سیاسی، اجتماعی ندانست و متذکر شد که فرایند تهیه و تولید خبر از اطلاعات و اخبار جاری در جامعه نیز از مهم ترین قسمت های فعالیت خبری است که به اطلاعات بی جان روح می بخشد.

وی افزود: ارزش اطلاعات در دنیای امروز برجستگی نقش خبرنگار را روشن می کند و آموزش وپرورش به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی و اجتماعی از مدت ها قبل به نقش خبرنگار صحه گذاشته است که تبلور این موضوع تاسیس خبرگزاری پانا بوده است.

رضایی گفت: گسترش فعالیت خبرگزاری پانا موجب نمایان شدن بیشتر و بهتر تلاش های آموزش وپرورش و گفتمان سازی وسیع سند تحول بنیادین و سایر اسناد بالادستی خصوصا در کف مدارس خواهد شد.

در پایان رضایی به مناسبت روز خبرنگار از رابطین خبرگزاری پانا منطقه 18 تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار