مهلت ثبت سفارش کتب درسی دانشآموزان جامانده ورودی و میان پایه تا امروز ۲۰مرداد
گلستان(پانا)-ثبت سفارش کتب درسی فردی و گروهی دانشآموزان عادی و استثنایی تا ۲۰ مردادماه ادامه دارد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، علی رضا زاهدی رئیس اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: دانشآموزان میان پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتابهای درسی جا ماندهاند، میتوانند حداکثر تا دوشنبه ۲۰ مرداد ماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتابهای درسی خود کنند.
وی در ادامه افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۱۵شهریور ماه، سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی تصمیم گرفته است تقویم زمانی سفارش و توزیع کتابهای درسی که قبلاً طی شیوهنامه مستند سازی شده به استانها ابلاغ شده بود را تغییر دهد و بر این اساس مقرر شد ثبت سفارش فردی و گروهی پایههای ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایههای اول، هفتم و دهم دانشآموزان عادی و استثنایی از ۸ تیرماه شروع و تا دوشنبه ۲۰ مردادماه ادامه یابد.
زاهدی در خصوص وضعیت ثبت سفارش کتب درسی در استان اعلام کرد: شهرستان گمیشان بالاترین رتبه را در ثبت کتب درسی به خود اختصاص داده و شهرستان های گرگان و علی آباد کتول و رامیان کمترین میزان را به ثبت رسانده اند. دانشآموزان میان پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتابهای درسی جا ماندهاند لازم است حداکثر تا ۲۰ مرداد ماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتابهای درسی کنند.
رئیس اداره پشتیبانی و خدمات گفت: با توجه به اینکه در سال تحصیلی آینده تمامی کتابهای درسی دورههای تحصیلی از سوی مدارس به دانشآموزان توزیع خواهد شد، بر اساس تقویم زمانی مقرر شد با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی توزیع کتابهای درسی دوره ابتدایی تا۱۹مرداد ماه پایان پذیرد. دوره اول متوسطه از ۲۵ مرداد ماه شروع و سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از ۱۰ شهریور ماه شروع و تا ۱۵ شهریور ماه به اتمام برسد.
شایان ذکر است با توجه به اندک فرصت باقیمانده از تمامی مدیران مدارس استان گلستان انتظار میرود در اسرع وقت نسبت به ثبتنام و ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان جامانده اقدام کنند.
ارسال دیدگاه