روند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری کاهشی شد

شهرری (پانا) - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان اینکه وضعیت کرونا در ری همچنان قرمز است، عنوان کرد روند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری نسبت به سایر نقاط استان تهران کاهشی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
روند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری کاهشی شد

به گزارش ایرنا، علیرضای صدرایی اظهار کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در بخش قیامدشت از لحاظ آلودگی و مراجعه به مراکز بهداشتی به هیچ عنوان خوب نیست ولی در بخش مرکزی شهرری و منطقه ۲۰ روند کاهشی به خود گرفته است.

او با بیان اینکه شهرستان ری در حال عبور از پیک شیوع ویروس کرونا در موج دوم است، خاطرنشان کرد: مراسم پیش روی ماه محرم در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی می تواند جنوب تهران را بیش از گذشته درگیر ویروس کرونا کند.

صدرایی تاکید کرد: عزاداران حسینی در قبله تهران و کربلای ایران باید امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم کنند تا ضمن حفظ حرمت برنامه های عزای سید و سالار شهیدان آمار ابتلا به ویروس کرونا نیز کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف شهرستان ری همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته اند، افزود: تلاش کارکنان شبکه بهداشت، مراکز درمانی ، موجب روند کاهشی ابتلا به کرونا در این شهرستان شده است.

صدرایی یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، سازمان ها، اصناف و ازهمه مهمتر میان مردم باعث بهبود وضعیت شهرستان ری در مقایسه با سایر نقاط استان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار