مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

ابتکار و نوآوری لازمه تداوم آموزش در سال تحصیلی پیش رو

جریان آموزش متوقف نخواهد ماند

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد در سال تحصیلی آینده جریان آموزش متوقف نخواهد ماند و همکاران گرامی ما آموزش ها را از راههای مختلف با تاکید بر استفاده خلاقانه از شبکه شاد پیگیری و دنبال خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار و نوآوری لازمه تداوم آموزش در سال تحصیلی پیش رو

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان؛ «محمد رحمتی» در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای معاونان اداره کل با مدیران، روسا و معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش استان، با تبریک اعیاد قربان و عیدغدیرخم به راهکارهای پیش بینی شده برای آغاز سال تحصیلی 1400-1399 پرداخت و اظهارکرد: سال تحصیلی گذشته با بحرانی مواجه شدیم که در تمامی سالهای پیش از این و چه بسا در دهه های آینده مشابه آن دیده نشود، اما با مجاهدت و حضور تحسین برانگیز معلمان و همکاران ما به خوبی و با کمترین مشکلی از آن عبور کردیم.

وی افزود: از آنجا که هنوز برای این بیماری همه گیر درمان موثری کشف نشده است، برآنیم تا با توجه به سیاست های کلان نظام آموزش و پرورش و با مدیریت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ضمن توجه به شرایط و اقتضائات ویژه هر استان، از ابتکارات و نوآوری های معلمان و همکاران خود برای آغاز سال تحصیلی و تداوم آموزش در سال تحصیلی پیش رو حمایت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به لزوم بازگشایی مدارس از 15 شهریور ماه سال جاری و اقدامات صورت گرفته برای رایگان کردن اینترنت مورد نیاز مدارس و مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: تاکید همه ما بر استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) است. ممکن است در برخی از مناطق براساس اعلام ستاد کرونا کلاس ها به صورت فیزیکی دایر و یا در مواقعی هم تعطیل اعلام شوند؛ اما در هر صورت جریان آموزش متوقف نخواهد ماند و همکاران گرامی ما آموزش ها را از راه‌های مختلف با تاکید بر استفاده از شبکه شاد پیگیری خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بر لزوم حضور همه مدیران و مسوولان آموزش و پرورش در سامانه شاد تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان نیز صرفاً از سامانه شاد برای انتشار اخبار و اطلاعیه های خود بهره ببرند و مدیران و روسای محترم نیز برای کسب اخبارآموزش و پرورش استان صرفا از همین سامانه استفاده کنند.

«رحمتی» با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و توصیه های مقام های مسئول در ادارات و مدارس اظهار کرد: نقش معاونت تربیت بدنی و سلامت در این زمینه بسیار جدی و پررنگ است و انتظار داریم همچون گذشته در زمینه تامین مواد و تجهیزات مورد نیاز و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات و مدارس جدیت کافی داشته باشد.

وی در پایان بر استفاده از همه ظرفیت های موجود در سطح استان و شهرستان ها از جمله: نمایندگان محترم مجلس، فرمانداری ها، ائمه جمعه و جماعات، بسیج و سپاه پاسداران، سازمان های مردم نهاد و ... تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار