معاونت پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

مدارس علوم و معارف اسلامی کارخانه تولید نیروی های انقلابی هستند

زاهدان (پانا) _ معاونت پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش کشور خبر داد: مدارس علوم و معارف اسلامی با تربیت دانش آموزان به مدد داشته های دینی می توانند در تولید نیروی های انقلابی برای ایران اسلامی بسیار سودمند باشند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس علوم و معارف اسلامی کارخانه تولید نیروی های انقلابی هستند

دکتر علیرضا رحیمی ظهر امروز ضمن دیدار با مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی دخترانه و پسرانه ناحیه ۲ زاهدان اظهار کرد: بایستی فضای کافی برای ایجاد و گسترش مدارس معارف در اختیار دانش آموزان این استان قرار دهیم.

او ایجاد زمینه های مناسب فرهنگی تبلیغی را یکی از مهمترین فاکتورها لازم برای سوق دادن دانش آموزان دانست و ادامه داد: باید نسبت به تامین نیرو و فضای آموزشی برای دبیرستان معارف گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

معاونت پژوهش و برنامه ریزی ستاد حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: خوشبختانه نگاه آموزش و پرورش به مدارس خاص در سال های اخیر بسیار متفاوت بوده و تحولات اساسی و سازنده ای را در خود داشته است.

او در پایان تصریح کرد: مدارس علوم و معارف اسلامی با تربیت دانش آموزان به مدد داشته های دینی می توانند در تولید نیروی انقلابی برای ایران اسلامی بسیار سودمند باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار