تمدید برگزاری مسابقه فیلم کوتاه و عکس از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان زنجان به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی

زنجان (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از برگزاری مسابقه فیلم کوتاه و عکس با محوریت آثار و جاذبه های شاخص گردشگری و تاریخی استان زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تمدید برگزاری مسابقه فیلم کوتاه و عکس از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان زنجان به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیرارجمند گفت: «این مسابقه ها با هدف تشویق و ترغیب عموم به فعالیت موثر و نگاه هدفمند با موضوع حفاظت از میراث فرهنگی استان و به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برگزار می ­شود.»

او گفت: «استفاده از ابزار هنر جهت فرهنگ سازی، معرفی و آگاه سازی در رابطه با میراث فرهنگی و تاریخی و کمک به تولید محتوا و توسعه آن در قالب از محصولات فرهنگی به ویژه تولید فیلم کوتاه از جمله اهداف این رویداد است.»

نحوه ارسال آثار:

در خصوص ارسال فیلم، باید با فرمتFull hd باشند و زمان فیلم حداکثر ۱۰۰ ثانیه باشد.

در خصوص ارسال عکس ، باید با فرمت jpg و مود RGB باشد و شرکت کنندگان در تمامی بخش­ها می­ بایست ضلع بزرگ آثارشان بیشتر از 3000 پیکسل باشد. کیفیت عکس­ها را به صورتی انتخاب کنید که حجم هر عکس بیشتر3MB و حداکثر 6MB باشد.

شرکت عموم علاقه‌مندان در این مسابقه آزاد است. محدودیتی در ارسال تعداد عکس ها و فیلم ها وجود ندارد و آثار ارسالی حتما باید از جاذبه ­های گردشگری و آثار تاریخی شاخص استان زنجان و با رعایت شئونات اسلامی ارسال شوند.

مهلت ارسال تصاویر تا مورخه 99/05/31 تمدید شد و شرکت کنندگان آثار خود را می توانند در وب سایت اداره کل میراث فرهنگی زنجان به آدرس zanjan.mcth.ir بارگذاری نمایند. برای بارگذاری فیلم های خود روی پوستر فیلم و عکس کلیک کنند و وارد صفحه ثبت نام شوند و پس از مراحل ثبت نام فیلم های خود را بارگذاری کنند.

آثار برگزیده در سایت اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی زنجان به نمایش عموم در خواهند آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار