معاون فرماندار جم:

مهمترین وظیفه شورای مشورتی ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است

خبرگزاری پانا : معاون فرماندار جم گفت : مهمترین وظیفه شورای مشورتی ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است .

کد مطلب: ۱۱۰۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،حسین مصلحی پور معاون فرماندار جم در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خدا وقبولی طاعات وعبادات همه بزرگواران گفت :مهمترین وظیفه شورای مشورتی ایثارگران را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود : همچنانكه رفتار، كردار و هدف شهدا و ایثارگران برای نجات بشریت و اسلام بود، اعضای شورای مشورتی نیز باید تفكری جمعی داشته باشند و به فكر رفع مشكلات تمامی انسان ها باشند.
مصلحی پور افزود توسعه و ترویج روحیه گذشت و فداكاری را نیاز ضروری جامعه امروزی دانست و خاطر نشان ساخت: جامعه امروزی بیش از پیش نیاز به روحیه ایثارگری دارد.
وی با بیان اینكه مسئولین هر چه تلاش كنند در مقابل خون شهدا بسیار كم است گفت: تمامی مسئولین دستگاههای اجرایی می بایست در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند چرا كه هر چه در این زمینه كار كنیم در مقابل خون شهدا و از خود گذشتگی آنها بسیار كم است.
معاون فرماندار جم شورای مشورتی ایثارگران را اتاق فكری مناسب برای نیل به اهداف فرهنگی در زمینه ایثار و شهادت دانست و افزود: قطعاً از طرح ها و نظراتی كه دارای خروجی مناسبی در این زمینه باشد حمایت های لازم از سوی فرمانداری به انجام خواهد رسید.
در پایان نیز هریک از اعضای شورای مشورتی هر یك به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و مشكلات حوزه خود پرداختند وخواستار رسیدگی به آنها شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار