مدیر دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

از سوی معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان؛ نتایج تغییر دوره سال تحصیلی 1399-1400 اعلام شد

سنندج(پانا)- معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان، نتایج متقاضیان تغییر دوره سال تحصیلی 1399-1400 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
از سوی معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان؛ نتایج تغییر دوره سال تحصیلی 1399-1400 اعلام شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طالب محمدی با اعلام این خبر گفت: نتایج اعلامی صرفا نمره مکتسبه همکاران در مصاحبه تخصصی است و شرط نهایی موافقت با تغییر دوره همکارانی که حد نصاب نمره مصاحبه را کسب و با عنوان « قبول» در ستون نتیجه مصاحبه مشخص شده اند، کسب حداقل 70درصد امتیاز بخش مهارت های اداری و مدارک و مستندات قید شده در فرم امتیازبندی رشته شغلی مربوطه است.

محمدی ادامه داد: همکارانی که با تغییر دوره آنان موافقت نشده است نکاتی اساسی همچون نیاز دوره مبدا/ عدم نیاز دوره مقصد با نظر معاونین ذی ربط و نداشتن شرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی ملاک عمل بوده است.

وی افزود: همکارانی که موفق به طی مراحل تغییر دوره شوند، به شرط اشتغال تمام وقت در رشته /دوره مقصد، اعمال مدرک تحصیلی جدید آن ها با رعایت ضوابط و مفاد بخشنامه های مربوطه بلامانع خواهد بود.

محمدی استعلام و اخذ نظر هسته گزینش در مورد انتصاب در پست/رسته/رشته شغلی مقصد کلیه همکاران مشمول تغییر دوره نهایی را الزامی دانست و گفت: صدور احکام تغییر دوره منوط به کسب شرایط، تایید گزینش و اشتغال تمام وقت در رشته / دوره مقصد از ابتدای مهر 99 و با رعایت ضوابط است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان خاطرنشان کرد: همکارانی که برابر شیوه نامه، تغییر دوره پیدا می کنند تا سه سال حق درخواست انتقال به شهرستان ها و یا مناطق دیگر را ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار