رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین:

14 مردادماه شوراهای دانش آموزی پای صندوق های مجازی رأی می آیند

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در چهاردهم مردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
14 مردادماه شوراهای دانش آموزی پای صندوق های مجازی رأی می آیند

جبار حسنعلی پور در گفت و گو با پانا، با اشاره به جلسه توجیهی ویژه مدیران، کارشناسان مجلس دانش آموزی و کارشناسان فناوری استانها به منظور آشنایی با سامانه رأی گیری و نحوه انتخابات که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس زمان اعلامی، انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، به صورت مجازی در چهاردهم مردادماه برگزار می شود.

وی افزود: همچنین کاندیداها از پنجم تا هشتم مردادماه تبلیغات خود را در شبکه شاد بارگذاری می کنند و پس از تأیید، این تبلیغات از هشتم تا دوازدهم مردادماه در معرض نمایش قرار می گیرد تا دیگر رأی دهندگان با نگاهی باز به کاندیدای صلاحیت دار خود رأی دهند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور هیئت نظارت که مدیرکل، رئیس ارزیابی و عملکرد و حراست اعضای اصلی آن هستند، برگزار و پس از استخراج آمار، نتایج انتخابات به صورت رسمی اعلام می شود.

حسنعلی پور اعلام کرد: خوشبختانه ما در استان قزوین با اشرافیت به اوضاع کشور در خصوص بیماری کرونا، پیش از این به اعضای شوراهای دانش آموزی خود ابلاغ کرده بودیم که تبلیغات انتخاباتی شان را برای ما ارسال کنند و یک استقبال خوبی نیز در این بخش به وجود آمد و ما در استان قزوین کاملا آمادگی داریم تا انتخابات شوراهای دانش آموزی را به بهترین شکل ممکن در فضای مجازی مدیریت کنیم.

این مسئول در خصوص نحوه رأی گیری نیز گفت: رأی دهندگان با نام کاربری که برایشان تعریف شده وارد سامانه انتخابات می شوند و به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی به کاندیدای مورد نظر خود رأی می دهند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در پایان، از جناب آقای بحری زاده قائم مقام سازمان دانش آموزی، سرکار خانم پناهی روا رئیس دبیرخانه شورای دانش آموزی و جناب آقای اصغری رابط دبیرخانه شورای دانش آموزی در استان قزوین به جهت تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در این حوزه تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار