بررسی موانع و اختصاص اعتبار به پروژه های حوزه بهداشت و درمان

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل اعلام کرد 3 هزار میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی موانع و اختصاص اعتبار به پروژه های حوزه بهداشت و درمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو افزود: در جلسه بررسی موانع پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل که به ریاست حریرچی معاون وزارت بهداشت برگزار شد، موانع پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان بررسی و اعتباراتی برای اجرای این پروژه ها مصوب شد.

او در خصوص مصوبات این جلسه گفت: مقرر شد وزارت راه و شهرسازی نسبت به تامین هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سهم خود از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل را تامین کند.

استاندار اردبیل افزود: سازمان برنامه و بودجه نیز در این جلسه با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداری اردبیل، مبلغ ۱۵۰۰ ریال مصوبه سفر استانی رئیس جمهوری به استان، جهت آغاز ویژه به قید فوریت تخصیص دهند.

بهنام جو بیان کرد: پیگیری نایب رئیس مجلس برای اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی اردبیل از دیگر مصوبات نشست مسئولان استان با معاونان وزیر بهداشت بود.

او گفت: مقرر شد با پیگیری معاونت وزارت بهداشت دو ملک دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جهت تهاتر بخشی از هزینه ها به فروش برسد و در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قرار گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین مقرر شد با پیگیری استانداری برای تغییر کاربری، مجوز ساخت و موافقت سپاه پاسداران جهت ساخت و ساز در ملک مورد تهاتر اخذ شود.

بهنام جو تصریح کرد: تسریع در اختصاص سی تی اسکن و ام آر آی بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد و پیگیری تجهیز بیمارستان خلخال به سی تی اسکن و ام آر آی در مجلس و وزارت بهداشت از دیگر مصوبات جلسه بود.

او اظهار کرد: همچنین تجهیز اورژانس و آزمایشگاه pcR بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل و نیز تجهیز آزمایشگاه بیمارستان شهدای پارس آباد توسط وزارت بهداشت در این جلسه به تصویب رسید.

استاندار اردبیل افزود: تسریع در تامین ۵۰ درصد هزینه دانشکده سلامت مشگین شهر توسط خیرین و ۵۰ درصد توسط وزارت بهداشت ، راه اندازی دانشکده سلامت گرمی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، تسریع در اجرای بیمارستان ۸۰ تختخوابی مشگین شهر و مکان یابی دانشکده پرستاری پارس آباد توسط نماینده این شهرستان در مجلس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

بهنام جو بیان کرد: اختصاص سهمیه جذب ۸۰ پرستار و ۴۰ نفر نیروی طرح برای استان در طرح استخدام از دیگر موضوعات جلسه بود که توسط حاضران مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار