کسب رتبه برتر استانی توسط شورای دانش آموزی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی آموزشگاه توحید۲ شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - مراسم تجلیل از همکاران و دانش آموزان شورای دانش آموزی دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه توحید دو شهرستان قدس در حاشیه افتتاحیه پایگاه تابستانی مجازی آموزشگاه توحید۲ همزمان با دهه کرامت با حضور مدیر و تعدادی از مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر استانی توسط  شورای دانش آموزی و پایگاه اوقات فراغت  تابستانی آموزشگاه توحید۲ شهرستان قدس

مراسم تجلیل از همکاران و دانش آموزان شورای دانش آموزی دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه توحید دو با حضور صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد .
در ابتدای مراسم تجلیل ، مرضیه متقی زاده معاون پرورشی پویا و خلاق این آموزشگاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پرورشی این آموزشگاه در سالهای قبل و سال جاری از برگزاری کلاس های تابستانی مجازی این آموزشگاه در تابستان جاری توضیحاتی به مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس دادند، از نقاط برجسته این پایگاه می توان به برگزاری فعالیت های آموزشی و هنری و.. توسط دانش آموزان توانمند خود آموزشگاه اشاره کرد.
در ادامه این مراسم صادق محمدی ، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس ، ضمن عرض تبریک به مدیر و معاون پرورشی و دانش آموزان این آموزشگاه در کسب رتبه شورای دانش آموزی برتر و پایگاه اوقات فراغت برتر استان بر لزوم برنامه ریزی برای حفظ و بدست آوردن موفقیت های بیشتر جهت ارتقائ اجتماعی کشور عزیزمان سخنانی ایراد نمودند.


خبرنگار : آرین کشاورز مهاجر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار