مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان:

رتبه نخست کاهش فوتی های تصادفات و کشته های سر صحنه به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سه ماهه اول سال جاری در بین استان های کشور، توانست رتبه نخست کاهش تعداد تصادفات فوتی و کشته های سر صحنه را از آن خود کند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رتبه نخست کاهش فوتی های تصادفات و کشته های سر صحنه به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری همشهری سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده در سه ماهه سال 99، تعداد 57 فقره تصادف فوتی در استان به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته با 120 فقره در مدت مشابه، کاهش حدود 53 درصدی داشته است.

او ادامه داد: همچنین تعداد کشته های سر صحنه سوانح رانندگی سیستان و بلوچستان نیز در این مدت نیز 70 نفر بود که نسبت به سال گذشته با 151 نفر کاهش حدود 54 درصدی را نشان می دهد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان کاهش 30 درصدی تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین اقدامات ارزشمند این اداره کل در زمینه ارتقای ایمنی نظیر نصب تابلوهای ایمنی، اطلاعاتی، انتظامی و مسیرنما، خط کشی محورهای مواصلاتی، ایجاد روشنایی، نصب گاردریل، نیوجرسی و چراغ چشمک زن و اقدامات بلند مدت آموزش و فرهنگی را از عوامل تاثیر گذار در کاهش آمار فوتی های سوانح رانندگی جاده ای این استان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار