رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

شیوه نامه جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد در حال اجراست

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: شیوه نامه جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد در استان هرمزگان اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد در حال اجراست

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان با اشاره به اهمیت اجرای شیوه نامه جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد اظهار داشت: جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد به ۲۲ شهرستان و منطقه استان هرمزگان ارسال و با تبیین این موضوع، دانش آموزان و مربیان شهرستان ها و مناطق استان درحال تولید محتوا با موضوعات ارائه شده در شیوه نامه هستند.

وی در این زمینه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و رابطین سازمان دانش آموزی سراسر استان به بیان اهداف این طرح پرداخت و افزود: مهم ترین هدف از اجرای طرح جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد غنی سازی و برنامه ریزی مناسب جهت اوقات فراغت و شناسایی استعدادهای دانش آموزان و مربیان است.

خرامیده درادامه خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از۱۵۰۰ محتوای یک دقیقه ای تولید شده که نزدیک به ۷۰۰ محتوای برتر آن به سازمان مرکز ارسال شده و بخشی از این آثار هم درشبکه بارگزاری شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان در پایان تاکید کرد: تمامی مربیان و دانش آموزان اعضای تشکیلات به کانال شبکه شاد وارد شوند و در این کانال عضو شوند و زمینه ای فراهم شود تا اولیا نیز در این شبکه حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار