مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

همزمان با سراسر کشور، 320 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان استان کردستان افتتاح شد

سنندج(پانا)- با حضور وزیر آموزش و پرورش و همزمان با سراسر کشور، آیین افتتاح 320 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان استان کردستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور، 320 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان استان کردستان افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، در این آیین که مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی استان، روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق و اعضای ستاد اوقات فراغت نیز حضور داشتند، فعالیت 320 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در استان آغاز شد.

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در حاشیه این برنامه گفت: امسال با توجه به شیوع کروناویروس، فعالیت های پایگاه های تابستانی بیشتر در فضای مجازی به ویژه بستر شبکه شاد با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و با شعار "هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک نقش اجتماعی در بستر فضای مجازی" انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تابستان امسال بیش از 89 هزار و 800دانش آموز در 320 پایگاه مشغول به فعالیت خواهند بود؛ گفت: فعالیت های تابستانی دانش آموزان از 15 تیرماه آغاز می شود و تا 30 مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی از تمهید مقدمات و اطلاع رسانی ثبت نام و عضویت دانش آموزان در کانال های ایجاد شده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شبکه شاد. خبرداد و اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای تشکیل 320 پایگاه و شرکت 89 هزار و 800 نفر از دانش آموزان استان در سطح شهرستان ها و مناطق انجام شده است.

نریمانی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین کلاس های حضوری نیز در صورت صدور مجوز و امکان برگزاری و همچنین استقبال دانش آموزان، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت محدود برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار