استاندار بوشهر :

پروژه سد خائیز تا پایان سال آبگیری می‌شود

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر خبر داد پروژه سد خائیز از جمله پروژه‌های مهم این استان در حوزه آب است و با تلاش صورت گرفته و روند اجرا انتظار می‌رود تا پایان سال آبگیری و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پروژه سد خائیز تا پایان سال آبگیری می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از پروژه در حال ساخت سد خائیز در شهرستان تنگستان افزود: در خصوص منابع مالی این پروژه مشکل داشتیم که در سفر اسفند 97 رئیس جمهوری به استان این پروژه مطرح و برای آن 60 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

وی بیان کرد: از این میزان اعتبار مصوب سال گذشته 25 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و امسال نیز باید 35 میلیار تومان دیگر نیز از این محل به این پروژه اعتبار تخصیص یابد.

گراوند اضافه کرد: با این وجود نوسان قیمت بر روی هزینه‌ها و کارها تاثیر گذار است اما تلاش دولت این است که اجازه ندهیم در روند اجرا وقفه‌ای پیش آید.

وی تاکید کرد: سد خائیز 16 میلیون مترمکعب ظرفیت دارد که وجود آن در حوزه باغات، حفظ این سرمایه‌ها و مهار آب‌هایی که هر سال وارد دریا می‌شود موثر است.

استاندار بوشهر گفت: پروژه سد خائیز فعال است و در هفته‌های آینده جبهه کاری این پروژه توسعه می‌یابد و کار شتاب می‌گیرد.

گراوند اظهار کرد: تلاش می‌شود بتوانیم با تزریق اعتبار به پروژه سد خائیز روند اجرای این پروژه با همین سرعت پیش برود و براساس وعده‌ای که شرکت آب منطقه‌ای داده تا پایان سال این پروژه آبگیری و مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار