نتایج اجرای طرح کتابخوانی در آموزش و پرورش قزوین ارزیابی می شود
قزوین (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین از ارزیابی نتایج اجرای طرح کتابخوانی در آموزش و پرورش استان خبر داد.
![نتایج اجرای طرح کتابخوانی در آموزش و پرورش قزوین ارزیابی می شود](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTBiNDY1oQO3/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHTLeinA8VMY0sAIKXaKdntA,,/MTBiNDY1oQO3.jpg)
به منظور اهمیت و جایگاه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ضرورت تثبت عادت خواندن کتاب در بین کارکنان آموزش و پرورش قزوین، برنامه معرفی کتاب در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
حسنعلی اصغری در این جلسه گفت: ارزیابی از شیوه ارائه کتاب عامل ارتقاء کیفی و ضامن استمرار آن است.
وی افزود: باید در کنار کتابخوانی ارائه پیشنهادهای مؤثر را داشته باشیم، اگر معتقدیم آموزش و پرورش یک سازمان یادگیرنده است باید به منظور مشارکت بیشتر همکاران در این فرایند، همیشه آمادگی دریافت انتقادها و طرح راهحلها را داشته باشیم.
اصغری خاطر نشان کرد: ارزیابی نتایج اجرای طرح «کتابخوانی»، کاری بسیار دقیق و لازم است که از سویی عامل ارتقاء کیفی و از سوی دیگر ضامن استمرار این طرح خواهد بود.
در این برنامه روح اله مومنی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان کتاب " مدیریت بدون زور و اجبار" (تئوری انتخاب در مدیریت منابع انسانی) را معرفی کرد.
ارسال دیدگاه