هشدار پلیس: اماکن تولید و عرضه پوشاک نامتعارف پلمب می‌شود

ساری (پانا) - رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مازندران با هشدار به واحدهای صنفی عرضه پوشاک، بر رعایت قوانین و مقررات صنفی و عدم تولید و عرضه البسه نامتعارف تاکید کرد. 

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
هشدار پلیس: اماکن تولید و عرضه پوشاک نامتعارف پلمب می‌شود

سرهنگ محمد باقرزاده با اشاره به تولید و عرضه البسه و پوشاک نامتعارف به صورت غیر قانونی از سوی برخی واحدهای صنفی متخلف، به خبرنگاران گفت: متاسفانه عرضه این محصولات موجب ایجاد بسترهایی برای بروز آسیب های اجتماعی، هنجارشکنی واشاعه فرهنگ مبتذل غربی در جامعه می شود.

او با استناد به بند 14 از ماده 4 قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هئیت وزیران، ماده 17 و بند ه ماده 28 قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی و اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحد های صنفی تاکید کرد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، اظهار کرد: در این راستا پلیس موظف است، در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان کارگاه های تولیدی و واحد های صنفی که مبادرت به تولید، عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می کنند برابر ضوابط و مقررات برخورد لازم را معمول و ضمن جمع آوری پوشاک غیرمجاز نسبت به پلمب مکان صنفی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار