مدیر دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

برگزاری نشست کارگروه شناسایی ظرفیت های جذب و مدیریت منابع در آموزش و پرورش کردستان

سنندج(پانا)- اولین نشست کارگروه شناسایی ظرفیت های جذب و مدیریت منابع در اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کارگروه شناسایی ظرفیت های جذب و مدیریت منابع در آموزش و پرورش کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، این نشست با حضور معاونین اداره کل و تعدادی از روسای ادارات داخلی به منظور شناسایی ظرفیت های جذب منابع و عملیاتی کردن آن در سطح آموزش و پرورش استان برگزار شد.

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در این نشست با اشاره به ظرفیت های خوب آموزش و پرورش و وجود مفاد قانونی برای بهره گیری از این ظرفیت ها، همدلی و همراهی مجموعه را در تحقق ظرفیت های درون و برون سازمانی موثر دانست.

وی با تاکید بر پرهیز از فعالیت جزیره ای و ضرورت حاکم شدن تفکر سیستمی در مدیریت منابع انسانی و مالی و نظام برنامه ریزی، مدیریت منابع انسانی و منابع مالی را از مهم ترین اولویت های راهبردی کارگروه عنوان کرد و خواستار ساماندهی اصولی نیروی انسانی و استفاده از توانایی معلمان و منابع انسانی در اختیار شد.

مرادی در ادامه گفت: صرفه جویی در هزینه ها، ساماندهی صحیح نیروی انسانی، رعایت عدالت در توزیع نیروی انسانی و کاهش قیمت تمام شده خروجی کارگروه مذکور است .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان و مسئول کارگروه، ایجاد درآمد پایدار برای آموزش و پرورش، ارزش افزوده در املاک، جلب مشارکت های برون سازمانی و چابک سازی درونی را از دیگر اهداف و برنامه های کارگروه استانی برشمرد و از معاونت ها و اعضای کارگروه خواست در مهلت مقرر نسبت به شناسایی منابع در اختیار اقدام و به دبیرخانه استانی معرفی کنند.

هم چنین در این نشست معاونین تربیت بدنی و سلامت، پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات داخلی و اعضای کارگروه نظرات، پیشنهادات و ظرفیت های موجود را معرفی و پیرامون دستور کار نشست بحث و تبادل نظر و مقرر شد در همین راستا دستورالعمل استانی تهیه و تدوین و بر اساس آن عمل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار