نحوه برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان بن

بن (پانا )- حجت الله نادری رئیس آموزش و پرورش شهرستان بن در گفت و گو با پانا از تمهیدات صورت گرفته شده برای برگزاری امتحانات خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بن در گفت و گو با پانا گفت:ما درپایه های دوازدهم رشته های نظری امتحانات حضوری را برگزار میکنیم،در سال گذشته رویه بر این بود که امتحانات به صورت جنسیتی برگزار میشد اما امسال به دلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی مقرر شد که امتحانات به صورت رشته ای برگزار شوند.

وی افزود:در شهرستان بن امتحانات نهایی در دو حوزه امتحانی بن و وردنجان برگزار میشود و 213دانش آموز دوازدهمی در دو روزمجزا امتحان میدهند.

نادری در ادامه گفت: برای رعایت شرایط بهداشتی و نیز رعایت پروتکل ها، تمهیداتی صورت گرفته شد،دانش آموزان قبل از ورود به حوزه امتحانی در سامانه سلامت وضعیت و اطلاعات خود را ثبت کرده و نتیجه آن را به حوزه تحویل میدهد و نیز همه دانش آموزان موظفند از ماسک و دستکش استفاده کنند و همه روزه بحث ضد عفونی کردن دست ها،صندلی ها،خودکارها و نیز محیط صورت میگیرد.

وی ادامه داد:شبکه بهداشت شهرستان بن نیز در این ایام همکاری صمیمانه ای با ما داشته و دارند؛مسئولین و کارکنان شبکه بهداشت همه روزه قبل از شروع امتحان در حوزه های امتحانی حاضر شده و از سلامت دانش آموزان با پرسش و پاسخ و تب سنجی اطمینان حاصل میکنند.

وی در پایان گفت:پس از اتمام امتحان برگه های سوالات با رعایت موارد بهداشتی جمع آوری شده و به مرکز تصحیح سوالات ارسال میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار