رئیس اداره امورتربیتی آموزش وپرورش کردستان خبر داد:

برگزیدگان ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی معرفی شد

سنندج(پانا)- رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان، برگزیدگان ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان ششمین  جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی  معرفی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، اکبرزاده با اعلام این خبر گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در راستای ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس، اصلاح و تغییر نگرش های رایج سنتی در شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، هرساله اقدام به برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی می کند و این می توانند بسیاری از مشکلات تربیتی دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم را حل کرده و زمینه فرهنگ سازی، ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی را در مدرسه فراهم آورند.

وی ادامه داد: تعداد 188 نفر از مدرسین درس تفکر و سبک زندگی در مرحله شهرستانی در مناطق و نواحی استان به صورت تدریس کلاسی و تدریس مجازی در جشنواره شرکت داشتند که از این تعداد 35 تدریس موفق، به مرحله استانی راه یافت.

اکبر زاده افزود: پس از داوری آثار دریافت شده، تعداد 8 نفر به عنوان نفرات برتر تدریس استانی در پایه های هفتم و هشتم انتخاب و به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند که مورد تقدیر استانی و شهرستانی قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره امور تربیتی استان در ادامه به برگزیدگان استانی ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اشاره کرد و گفت: فاطمه احمد زاده از شهرستان بیجار، صادق اسدی و سحر دولتیاری هر دو از ناحیه دو سنندج، فرهاد محمدی از شهرستان کامیاران، نسیم اکبری از منطقه کلاترزان، سعید مرادی از شهرستان قروه، زمانه رضایی از شهرستان سقز و سهیلا شیخ احمدی از ناحیه یک سنندج به عنوان نفرات برگزیده استانی این جشنواره معرفی شدند.

وی در پایان از زحمات و تلاش مجدانه شهرستان ها، نواحی و مناطق بیجار، دهگلان، سقز، ناحیه2 سنندج، قروه، کامیاران، کلاترزان، ناحیه1سنندج، موچش، بانه، مریوان قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار