تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از دانش آموز هنرمند و معلم خیر

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از دانش آموز هنرمند "مبین درپور" و معلم خیر "لعیا بهشتی" تجلیل به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از دانش آموز هنرمند و معلم خیر

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش از لعیا بهشتی، معلم خیر آموزش و پرورش منطقه رضویه و مبین درپور، دانش آموز هنرمند تربت جامی تجلیل به عمل آورد.

وی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات تمام فرهنگیان استان گفت: در سطح استان معلمین سخت کوش و مدیران پرتلاشی داریم که علاوه بر اینکه به امر آموزش می پردازند، جنبه های دیگری از انسانیت و اعمال خداپسندانه در وجود این عزیزان متبلور است و ما وظیفه داریم از هر فرصتی برای معرفی این عزیزان به جامعه استفاده کنیم.

خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خراسان مهد فرهنگ، هنر و ادبیات است و موسیقی مقامی و محلی تربت جام به ارتقای جایگاه فرهنگ و ادب این استان کمک شایانی کرده است.

این دانش آموز هنرمند اهل شهرستان تربت جام هنر و موسیقی اصیل خراسانی را به کشور معرفی کرد که این موضوع جای افتخار دارد، از سوی دیگر ما در آموزش و پرورش نیز وظیقه داریم با تاکید بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی در راستای اجرایی شدن اهداف متعالی سند تحول بنیادین گام برداریم.

شایان ذکر است پیش از این لعیا بهشتی در برنامه "مثل ماه" و مبین درپور در برنامه "عصر جدید" شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور یافته بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار