معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزش مجازی دروس علوم‌انسانی در استان

سنندج(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوره‌های آموزش مجازی دروس علوم‌انسانی با همکاری مرکز ترویج علوم انسانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های آموزش مجازی دروس علوم‌انسانی در استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مهدی نامدار با اعلام این خبر گفت: مرکز ترویج علوم انسانی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در نظر دارد دوره آموزش تاریخ با تدریس مولف کتاب درسی فریده حشمتی نیر برگزار می شود که زمان مشاهده دوره از ۲۶ الی۳ تیر ۹۹ و تاریخ آزمون آنلاین ۴ تیر ۹۹ در بازده زمانی ۹ الی ۱۶ خواهد بود.

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، دوره آموزش زبان انگلیسی با تدریس ابوطالب بیگ محمدی نیز برگزار و زمان مشاهده دوره از ۲۷ الی ۴ تیر ۹۹ و زمان آزمون آنلاین ۷ تیر ۹۹در بازده زمانی ۹ الی ۱۶ است.

وی افزود: همچنین دوره آموزش فلسفه با تدریس مدرسین، مصطفی شهرآیینی و سعید طبّی ممتاز نیز برگزار و زمان مشاهده دوره از ۲۴ الی ۳۰ خرداد ۹۹ و زمان آزمون آنلاین ۱ تیر ۹۹در بازده زمانی ۹ الی ۱۶ است.

نامدار خاطرنشان کرد: دبیران رشته ادبیات و زبان فارسی، فلسفه، تاریخ و زبان انگلیسی می توانند از طریق سامانه این مرکز به آدرس https://bit.ly/2SDZQAu در این دوره ثبت نام و فیلم های آموزشی دوره را مشاهده کنند.

گفتنی است؛ تنها برای همکارانی که در دوره‌های آموزش مجازی دروس علوم‌انسانی ثبت نام کرده و کد اختصاصی دریافت کرده اند گواهی دوره صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است، جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://dpli.ir/52I8ag مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار