مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

آغاز ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید

دشتستان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش دشتستان اعلام کرد ثبت نام دانش آموزان در مدارس برای سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سهراب باقری در نشست کمیته ساماندهی و نظارت بر ثبت نام مدارس دشتستان در محل دفتر مدیریت اظهار کرد: مدارس در سال تحصیلی جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور از اول اسفندماه تعطیل و آموزش به شکل مجازی و از طریق شبکه شاد استمرار داشته است.

وی با بیان اینکه مدارس در نیمه دوم اردیبهشت ماه برای کلاس های رفع اشکال دانش آموزان بازگشایی شد ولی حضور دانش آموزان در این کلاس ها اختیاری بوده است گفت: معلمان دشتستانی در ایام تعطیلی کلاس های حضوری فعالیت های مطلوب و گسترده ای را از طریق بستر اینترنت برای پیگیری آموزش دانش آموزان داشته اند که قابل ستایش و تقدیر است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان ادامه داد: همه ما امیدوار هستیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس منحوس هرچه زودتر از بین برود و بار دیگر شاهد برپایی کلاس های حضوری به شکل کامل در مدارس باشیم.

باقری تصریح کرد: با ابلاغ دستورالعمل وزارتی، ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش دشتستان ادامه داد: بر این اساس، ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود پایه اول ابتدایی از تاریخ 24 خردادماه آغاز شد و ثبت نام پایه های هفتم و دهم متوسطه از 16 تیرماه آغاز می شود.

باقری تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس بر اساس محدوده جغرافیایی محل سکونت والدین مشخص می شود و خانواده ها برای ثبت نام فرزندان خود تنها باید به مدرسه محل سکونتشان مراجعه کنند.

وی بیان کرد : ثبت نام در هنرستان ها آزاد و بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی محل سکونت انجام می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان با اعلام اینکه هنگام ثبت نام هیچگونه آزمون و یا مصاحبه ای از دانش آموزان گرفته نمی شود اذعان کرد: دانش آموزان تنها باید با دریافت معرفی نامه از طرف مدارس، در پایگاه های سنجش حضور یافته و برگ سلامت جسمانی و روانی مبنی بر توانایی تحصیل در مدارس عادی را دریافت کنند.

وی گفت: دانش آموزان پایه های اول، هفتم و دهم پس از ثبت نام، باید نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود از طریق مدارس و یا به صورت شخصی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار