نگاه و اولویت اول مدیران دستگاه تعلیم و تربیت باید مسائل آموزشی و پرورشی باشد

مشهد(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در دومین نشست تجربه اندوزی جوانان گفت نگاه و اولویت اول مدیران دستگاه تعلیم و تربیت باید مسائل آموزشی و پرورشی باشد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نگاه و اولویت اول مدیران دستگاه تعلیم و تربیت باید مسائل آموزشی و پرورشی باشد

علی ابری اول، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل در این نشست که با هدف تجربه اندوزی برای جوانان برگزار شد، گفت: برای جوانان زمان نباید مهم باشد و باید با کار و تلاش فراوان و وقت گذاشتن خود را در مجموعه بیشتر تثبیت نمایند تا در آینده بتوانند نتایج بهتری کسب کنند.

وی افزود: در یک مجموعه کاری ارتقاء مدیر و نیروهای تحت امر به همدیگر وابسته است و اگر مدیری ارتقاء یابد قطعا سایر نیروهای مجموعه نیز ارتقاء خواهند یافت.

ابری اول تصریح کرد: یک مدیر شایسته باید در تمامی ابعاد علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اعتدال داشته باشد، البته برای یک مدیر که در دستگاه تعلیم و تربیت مشغول به کار است مسائل آموزشی و پرورشی اولویت اول است و ما در هر پُست اداری که فعالیت می کنیم نباید فراموش کنیم یک معلم هستیم و نگاه ما باید آموزشی و پرورشی باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه وفاداری به مجموعه کاری، داشتن روابط انسانی، تعامل و پرهیز از تشریفات و کار و تلاش فراوان را از جمله مهمترین ویژگی های یک مدیر خوب برشمرد.

وی گفت: معلمی شغل انبیا است و معلم شدن ما دست خودمان نبوده، بلکه خدا ما را برای این حرفه مقدس انتخاب کرده است و بابت این قضیه باید شکرگذار خداوند باشیم.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا داودنژاد، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در امور جوانان گفت: جلسات هم اندیشی تجربه اندوزی جوانان با حضور مدیرانی که نزدیک به ۳۵ سال سابقه معلمی و مدیریت را در حوزه های مختلف آموزش و پرورش داشته اند برای جوانان کمتر از ۳۵ سال با عنوان "۳۵ برای ۳۵" برگزار می شود.

وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را استفاده از تجربیات مدیران و پیشکسوتان دستگاه تعلیم و تربیت استان برای جوانان دانست که می تواند در آینده برای آن ها چراغ راه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار