مدیر آموزش و پرورش منطقه اوز فارس خبر داد:

مهارت آموزی، محور فعالیت های کلاس های تابستانی دانش آموزان در اوز فارس

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش منطقه اوز فارس مهارت آموزی را محور فعالیت های کلاس های تابستانی دانش آموزان در این منطقه عنوان داشت.

کد مطلب: ۱۰۸۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بهرام زمانی در بازدید از کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی که در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید راستگو و حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش در کیفیت بخشی به کلاس های تابستانی امسال حول محور "مهارت آموزی" است.


وی گفت: براساس شعار وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه هر دانش آموز باید یک مهارت بیاموزد، خاطرنشان کرد: تخصصی کار کردن و انتخاب رشته های فرهنگی هنری مورد علاقه دانش آموزان باید از دوران ابتدایی آغاز شود.


زمانی با بیان اینکه برخی از فعالیت های فرهنگی همچون آموزش مسائل مذهبی و دینی به عنوان پیش نیاز محسوب می شود، اذعان داشت: فعالیت در رشته های هنری باید با ذائقه و علاقه دانش آموز سنخیت داشته باشد تا بتواند پایه ای برای آینده قلمداد شود.


مدیر آموزش و پرورش منطقه اوز فارس ضمن بازدید از کلاس های نقاشی رنگ و روغن، سفال، رباتیک و املاو انشاء، از تلاش مربیان و دستاندرکاران تشکر کرد و همچنین در جمع تعدادی از اولیای دانش آموزان که در محل کانون حضور داشتند، تصریح کرد: والدین باید زمینه را برای حضور مؤثر دانش آموزانشان در کلاس های تابستانی فراهم کنند.


به گزارش خبرنگار پانا، کلاس های تابستانی خوشنویسی، کامپیوتر، سفال، عکاسی، زبان انگلیسی، رباتیک، املا و انشا و پخش فیلم جهت دوره های تحصیلی مختلف برای دانش آموزان دختر و پسر در شهر و برخی روستاها همچون گلار و بیدشهر در مدارس برگزار می شود و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار