معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد:

تخلف 27 میلیارد ریالی یک واحد صنفی عرضه کننده سبوس گندم در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تخلف 27 میلیارد و 759 میلیون ریالی یک واحد صنفی عرضه کننده سبوس گندم به دامداران در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سلیمان علیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای بررسی عملکرد واحدهای صنفی عرضه کننده سبوس گندم به دامداران استان، 5 هزار و 559 تن سبوس گندم از یک واحد عرضه کننده کشف شد .

وی عرضه خارج از شبکه را مهم ترین علت تشکیل پرونده تخلف برای این واحد صنفی عنوان کرد و اظهار داشت: پرونده تخلف واحد مذکور پس از تشکیل و ارائه نظریه کارشناسی جهت صدور رای نهایی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید .
علیزاده اضافه کرد: در طی سه ماهه نخست سالجاری 6 هزار و 150 تن سبوس در شبکه توزیع تعریف شده که بین دامداران و کارخانجات تولید کنسانتره شیری و گوشتی استان توزیع شده است .
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین در طی فروردین و اردیبهشت ماه امسال 2 هزار و 330 تن سبوس به کارخانجات تولید خوراک دام استان تزریق شده که حاصل آن تولید بیش از 10 هزار و 284 تن کنسانتره و عرضه با نرخ های مصوب بین دامداران صنعتی و سنتی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار