رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

مسابقه دانش آموزی " خورشید جماران " در استان سمنان برگزار می شود

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد مسابقه دانش آموزی " خورشید جماران " به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در استان سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه دانش آموزی " خورشید جماران " در استان سمنان برگزار می شود

اسحاق اکبری در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه مسابقه دانش آموزی "خورشید جماران " با همکاری خبرگزاری پانا استان سمنان، سازمان دانش آموزی استان سمنان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و مرکز فضای مجازی قافله سمنان برگزار خواهد شد، گفت: بازخوانی سیره و سبک زندگی امام خمینی(ره) برای همه مردم بخصوص نسل نوجوان و جوان ضروری است.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی دانش آموزان با شخصیت والای امام خمینی(ره) اعلام کرد و گفت: یکی از نیازهای امروز، آشنا کردن نسل جدید با ابعاد وجودی، سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) است که در این مسابقه به دنبال دست یابی به این هدف هستیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با اشاره به اینکه هدف از اجرای این برنامه ها تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) از طریق نشر اندیشه و نیز تبیین وصیت ایشان در عرصه خودکفایی، استقلال و حفظ وحدت در جامعه می باشد، تصریح کرد: کلیه دانش آموزان می توانند به عنوان شرکت کننده، استعدادهای خود را در این مسابقه ارائه و در معرض دید دیگر مخاطبان قرار دهند.

اکبری با عنوان این مطلب که امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی است، ادامه داد: امام با رهبری حکیمانه خود آغازگر نهضتی شدند که با گذشت حدود سه دهه از ارتحال امام خمینی(ره) هنوز نام، راه و منش ایشان در دل ملت ‌های مظلوم جهان زنده است.

وی افزود: دانش آموزان عزیز می توانند تا 20 خردادماه 99 ، اثر گروهی یا فردی خود را در انواع رشته های شعر، قصه، مجری گری، عکاسی، انشاءنویسی، کلیپ کوتاه، فیلم، پادکست، نمایش انفرادی، کاردستی، نقاشی و پوستر به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد با هشتک #خورشید_جماران برای ما ارسال کنند.

لازم به ذکر است آثار ارسالی باید با قوانین کشور مغایرتی نداشته و قابل پخش باشد. همچنین حداکثر زمان فیلم ها و کلیپ های ارسالی نیز 5 دقیقه در نظر گرفته شود. البته گفتنی است کلیه آثار ارسالی اگر با علائم تشکیلاتی همچون دستمال گردن، ارائه منش های تشکیلاتی، فریادهای شادی و ... همراه باشد، امتیاز مثبت برای آنها لحاظ می شود.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان موظف هستند در کپشن آثار ارسالی، ضمن معرفی خود یا گروه (ذکر نام شخص یا گروه به همراه نام مدرسه و شهرستان کافیست) این جمله را ذکر نمایند من/ ما این ویدئو را برای مسابقه دانش آموزی "خورشید جماران" ، به آیدی PanaSemnan98@ در پیام رسان های تلگرام، ایتا، سروش و واتساپ، ارسال کرده و انتشار آن بلامانع است.

هر چند مطمئن هستیم همه دانش آموزان عزیز استانمان، پایبند اخلاق می باشند ولی متذکر می شویم از ارسال هرگونه فیلم آرشیوی و کپی جدا خودداری کنند.

در پایان خاطرنشان می شود: کلیه آثار قابل برگزیده، در کانال و سایت خبرگزاری پانا استان سمنان منتشر شده و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار