برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری خراسان رضوی به صورت مجازی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری استان به صورت مجازی و تنها با رشته‌های انفرادی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری خراسان رضوی  به صورت مجازی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، علیرضا مالک اشرفی با اعلام این خبر گفت: با شیوع ویروس کووید ۱۹ و در راستای توجه به سلامت جسمی دانش‌آموزان سرپرستان و مربیان مقرر شد مسابقات فرهنگی و هنری تنها در رشته‌های انفرادی و صرفا به صورت مجازی برگزار شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ۵ هزار دانش‌آموز نخبه فرهنگی و هنری در مرحله استانی این مسابقات حضور داشته باشند که بایستی آثار خود را تا ۱۶ خرداد ماه از طریق ادارات ۴۸ گانه آموزش و پرورش به سایت این جشنواره به نشانی fh.razaviedu.ir ارسال کنند.

وی با اشاره به روند اجرای این جشنواره افزود: پس از دریافت فایل های تصویری، مرحله داوری به شکل غیر حضوری آغاز و اسامی نفرات برگزیده برای معرفی به مرحله کشوری اعلام خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی همگانی بودن و مشارکت بیشتر دانش آموزان را از ویژگی های مهم این دوره برشمرد و افزود: با وجود تمام محدودیت های موجود برای حضور فیزیکی دانش آموزان، میل و مشارکت آنان جهت حضور در مسابقات افزایش یافته و حتی منجر به ایجاد خلاقیت شده و این ویژگی منحصر به فرد فعالیت های پرورشی است.

وی خاطر نشان کرد: تربیت هیچگاه تعطیل نخواهد شد و رسالت حوزه پرورشی و فرهنگی این است که برای ایام فراغت از تحصیل دانش آموزان ، برنامه داشته باشد و یقینا برگزاری مسابقات و جشنواره ها یکی از مهمترین و اصلی ترین راهکارهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار