معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

کسب رتبه دوم کشوری در تولید و تهیه محتوی ویژه شبکه شاد

سنندج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد با اعلام نتایج نهایی نظرسنجی بر اساس آرای مخاطبین، اداره کل آموزش و پرورش استان، رتبه دوم کشوری در تولید و تهیه محتوای ویژه شبکه شاد در حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ازآن خود کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری در تولید و تهیه محتوی ویژه شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی استان با اعلام این خبر گفت: براساس نتایج نظرسنجی کانال مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که از طریق شبکه اجتماعی دانش آموز « شاد» انجام شد؛ اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان مقام دوم کشوری را به دست آورد.

نریمانی ادامه داد: در این نظر سنجی آموزش و پرورش شهر تهران، مقام اول و آموزش و پرورش استان های خراسان رضوی و کردستان به طور مشترک مقام دوم و آموزش و پرورش استان فارس - مقام سوم را کسب کردند.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، گفت: انتخاب این استان ها صرفا بر اساس آرای مخاطبین بوده و ارزیابی اصلی توسط تیم تخصصی اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و پس از طی کردن یک دوره زمانی مشخص، انجام می گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در پایان از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران امر قدردانی و تشکرد کرد و گفت: هدایای استان های برگزیده جهت تقدیم به عوامل اجریی هر استان، تا پایان ماه جاری تحویل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار