برگزاری تور آشناسازی خبرنگاران آذربایجان‌غربی با جاذبه‌های گردشگری ارومیه

ارومیه (پانا) - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از برگزاری تور آشناسازی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با جاذبه‌های گردشگری ارومیه در طی سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تور آشناسازی خبرنگاران آذربایجان‌غربی با جاذبه‌های گردشگری ارومیه

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی، ریتا خضرزاده با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در نخستین مرحله از این تور طی هفته آتی خبرنگاران استانی با منطقه سیلوانا که از مناطق گردشگری غرب ارومیه بوده، آشنا می‌شوند.

او افزود: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی که از قبل انجام شده، قرار است حدود چهل نفر از خبرنگاران رسانه‌های استان اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها در این تور شرکت داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: سیلوانا یکی از مناطق دیدنی و جذاب ارومیه است که از سوی رسانه‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته و هدف ما این است تا خبرنگاران تشویق شده و معرفی این منطقه را در فهرست برنامه‌های خود قرار دهند.

منطقه سیلوانا در فاصله حدود 45 کیلومتری غرب ارومیه واقع شده و مشتمل بر روستاهای متعدد است که به دلیل دارا بودن آب و هوای پاک، کوهستان‌ها و آبشارها و جلوه‌های زیبای بصری و طبیعی مورد توجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار